pondělí 10. ledna 2011

8.1. Opava

V sobotu 8.1. jsem měla z divadla soustředění. A co soustředění, ještě jsem jela do Opavy! Tak  jsem jela na soustředění do 12:00 hod. A potom jsme jeli do Opavy, cesta nám trvala zhruba 1,5 - 2 hodiny. Až jsme dojely na místo, tak tam byla školka. Ale nebyla to obyčejná školka, chodily tam různě postížené děti (tělesně, mentálně). A tam se scházela skupina postížených dětí  Kulhavá noha. Bylo tam asi 7 dětí ve věku 16- 27 let. A tam mě předaly peníze, které se mi hodí pořád. :-) Moc se mi to líbilo, jak jsem si povídala ze staršími než jsem já. Byli moc milí a sympatyční. A už vím jak život prožívají jiní.
  
                               A opět na konec báseň:
                                           Vozíček
                                      Na vozíčku jezdím sama,
                                      cítím se jak velká dáma.
                                      No to je můj vozíček!
                                         Vůz plný kytiček.

Žádné komentáře:

Okomentovat